Åpningstider

Åpningstider høst 2024

Denne høsten skal vår erfarne og kreative kjøkkensjef David få boltre seg med ferske, kort- og ureiste råvarer i Klosterkjelleren. David har lang erfaring som kokk, fra gode restauranter i både New York, London, Oslo og Trondheim. Nå får han frie tøyler her i Klosterkjelleren, og skal kombinere sin erfaring med lokale  smaker fra Hadeland og Hammers kjøkken.

Menyen vil endre seg fra helg til helg denne høsten. David vil lage meny etter sesongens tilgjengelige og ferske råvarer. Kanskje får han enkelte kvelder med seg en "gjeste-kokk" eller kanskje finner vi på noe annet spennende. Vi gleder oss til en smakfull høst her i Klosterkjelleren! Nærmere info kommer i august, men sikre deg gjerne et bord allerede nå.

Fredag 13. september (Potetfestival)

Lørdag 14. september (Potetfestival)

Fredag 11. oktober

Lørdag 12. oktober

Fredag 8. november

Lørdag 9. november

Lørdag 23. november

Fredag 6. desember

Lørdag 7. desember

Vår åpningstid er fra kl. 18-24.

Alle gjester er velkommen til Flygelsalongen på Sanner, før og/eller etter middag i Klosterkjelleren.

Det skjer stadig endringer av booking, så om datoen du ønsker er fullbooket nå, så sett deg gjerne på venteliste.

Grønt = Ledig kapasitet

Blått = Begrenset kapasitet

Rødt = Fullt

Flere enn 25 personer?

Utenom ordinær åpningstid, kan vi reservere hele Klosterkjelleren til grupper over 25 personer. Kontakt oss for en prat om dine ønsker og våre muligheter.