Bordreservasjon

Bestill bord hos Klosterkjelleren

Vi ønsker bordbestilling i Klosterkjelleren, for å være sikret et ledig og ferdig dekket bord når dere ankommer restauranten.

Vi ønsker at du sender oss forhåndsbestilling av meny senest en uke før ankomst. Er dere en gruppe på 10 eller flere, ber vi om at dere bestiller en felles meny (altså samme retter til alle)

Husk å oppgi eventuelle allergier.

Det skjer stadig endring av bookinger, så om datoen du ønsker nå er fullbooket, så sett deg gjerne på venteliste.

Vi håper dere får en magisk kveld i Klosterkjelleren, og gleder oss til å se dere!

Middag for grupper

Er dere flere enn 25 personer, åpner vi gjerne Klosterkjelleren utenfor ordinær åpningstid. Det kan da det tilkomme leiekostnader for lokale, avhengig av antall, varighet og meny.

Hovedrommet i Klosterkjelleren rommer opptil 42 personer. I det tilliggende rommet, Calefactoriet, er det plass til 12 personer ved langbord. På en ordinær åpningskveld, har vi kapasitet til 11 personer ved langbordet i hovedrommet. Vi har mulighet til å skreddersy opplegg og meny ved spesielle anledninger.

Ved grupper på 10 personer eller flere, ber vi om at dere holder dere til en meny (altså samme retter til alle).

Bordreservasjon

Vi holder kun åpent september-mars. Sjekk våre åpningsdatoer her

Du vil motta en bekreftelse når bordet er reservert